Csigó Zita gasztroblogja

Helló, karácsony! #3 - A legkedvesebb apróságok

2014. december 16. - Csigó Zita

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem rengeteg olyan kedvenc tárgyam gyűlt össze az évek során, amiből csak egyetlen darabom van (kaptam, külföldről hoztam, sőt munka miatt nekem eleve kvázi semmiből sincs sorozatom), de mind nagyon a szívemhez nőtt, és szívesen dekorálok velük.

Ez a rekeszes ládikó a téli Polgári Otthon magazinos anyagomhoz készült (sütik kerültek bele, megjelenés hamarosan), de ha már megcsináltattam (a családból valakinek ez a hobbija) és lefestettem, nem csak egyszer szerettem volna munkához használni, hanem úgy gondoltam, hogy beépítem az otthoni környezetembe is.



Rekeszes dobozt több üzletben láttam már, de egy alap dobozt minimál eszközökkel (vékony falemezek, barkácsfűrész, ragasztópisztoly) ti is könnyen átalakíthattok, a festéshez pedig bármilyen matt akrilfesték megfelelő. Ha tartósra szeretnétek, akkor kezeljétek a lefestett (visszakoptatott) felületet.
A rekeszek alját fehér dekorkaviccsal töltöttem fel, és beleállítottam a gyertyákat. Az ezüst csíkos gyertyára maszkolószalagot ragasztottam, a szalag által közrefogott területet lefújtam ezüst spray-vel. Megvártam, míg teljesen megszárad, majd eltávolítottam a szalagot. A fényes fehér és ezüst gömböket az OBI-ban vettem, jó nagy csomag pár száz forintért, dekorálni tökéletesek. Végül a maradék helyet feltöltöttem a díszekkel.

Üzletajánló: Kika Deco
Receptajánló a Gasztroajándékokból: ha már fadoboz, akkor a karácsonyi sütisdoboz a narancsos brownie és a szezámos-mazsolás grillázs receptjével.

süti beállítások módosítása