Csigó Zita gasztroblogja

Nyomtatott karácsony

december 4.

2020. december 04. - Csigó Zita

Most érdemes elkezdeni gyűjtögetni a karácsonyi recepteket! Ami online "sima ügy", viszont úgy gondoltam, hogy a mai posztban összegyűjtöm nektek azt is, hogy melyik print magazinba milyen karácsonyi témákkal készültem. A poszt végére pedig egy kakukktojás is került. :)

2020_10_28_028351a.jpg

4_1.png

Családi Lap 

Nem szeretek választani, ezért mondjuk inkább úgy, hogy az egyik kedvenc idei karácsonyi anyagom. Azaz egészen pontosan kettő, mert a havi gasztrorovaton túl 3 gasztroajándékot is készítettem a magazinba. A rovatba pedig "nem megszokott" karácsonyi menü került, elárulom, hogy nálunk itthon pont ilyen ünnepi ételek a megszokottak. :)

desktop233.jpg

Fanny Konyha 

A Fanny Konyhába maradékos recepteket készítek, adta magát, hogy decemberben az ünnepi maradékok témáját járjam körül. 2 ünnepi fogás született + 2 szuper "másnapi" a maradékok felhasználásával. 

desktop234.jpg

Fanny magazin 

Ide még sem fotó, sem címlap (heti magazin), de majd szilveszter előtt figyeljetek: szilveszteri menüt készítettem előétellel, levessel, főétellel, desszerttel, pont tegnapelőtt és tegnap főztem-fotóztam. :) 

+1

Elkészültek a fotóim a Bomo Art Budapest csodaszép karácsonyi üdvözlőlapjairól, ajándékkísérő kártyáiról is. Ha lehet így fogalmazni, idén még fontosabb, hogy a hazait válasszátok, ezzel életben tartva/támogatva a magyar művészeket, kézműveseket, cégeket. Bomo Art szépségekért ide katt

desktop235.jpg

süti beállítások módosítása