Csigó Zita gasztroblogja

5 hozzávalós juhtúrós töltött portobello

ChefGomba gombából készítve

2022. január 26. - Csigó Zita

Idén is folytatom a ChefGomba receptjeim sorát, elsőnek csodaszép portobello gombákat töltöttem meg. Az ötletet az a bizonyos retró juhtúróval töltött gombafej adta. Annyit tartottam meg belőle, hogy gombát párosítottam juhtúróval, szuper jók együtt. És mivel január végén nekem már nagyon hiányoznak a kicsit nyáriasabb ízek, vágtam a krémbe sok-sok friss kaprot. 

2022_01_26_039226.JPG

legutobb_frissitve.jpg

2022_01_26_039222.JPG

2022_01_26_039221.JPG

Hozzávalók (4 darabhoz): 

4 db ChefGomba portobello gomba 

10 dkg juhtúró 

2 csapott evőkanál tejföl 

1 púpozott evőkanál finomra aprított kapor 

koktélparadicsom 

A portobello gombákat megtisztítjuk (a tönkök most nem kellenek, felhasználhatjuk köretekbe vagy levesbe), és belső felükkel lefelé sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük. 180 °C-ra előmelegített sütőben kb. 6-8 percet sütjük, majd kiöntjük belőlük a felesleges folyadékot, és papírtörlővel teljesen szárazra itatjuk. 

A juhtúrót villával összetörjük, kikeverjük a tejföllel és a kaporral, majd a gombákba töltjük. Visszatoljuk a sütőbe, és további kb. 20 percet sütjük. Megmosott, felcikkezett paradicsommal és kaporral díszítve tálaljuk. 

2022_01_26_039218.JPG

Szponzorált tartalom. A recepthez a gombákat a ChefGomba biztosította, köszönöm! 

süti beállítások módosítása